Tråååååk!

Puuuh! Det här med ny mobil är riktigt jobbigt.. Hade lite ångest igår och ville helst av allt behålla min iPhone;) Men nu äntligen har jag fixat samarbetet mellan min Sony och datorn så att jag kan föra över bilder med! Inte en dag försent!
 
Hur är det annars då? Jotack, bra! Livet flyter på och imorgon är det fredag igen:) På lördag blir det grillmys<3 Och Idag och imorgon har Tobias övertid på jobbet... dryyygt! Det hade de förra veckan med, och även nästa vecka. Lämpligt att de får det på sina 4 dagars veckor, hmmmmmm??
Jaja, han slutar vid kl 17 idag iallafall, så han hinner ju umgås med sin dotter i hela 1 1/2 timme! ShsFHSDGSOJJGD, så känner jag.
 
I magväg så är den hela 30 veckor gammal redan och växer som ogräs! Jag drömmer många nätter om vad som är därinne, men det återstår ju att se om 10 veckor. Längtar!<3
 
Jämförelse! Mage i vecka 20..
 
10 veckor senare;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback