TGIF

Freeeedag idaaag!

Alltså! Jag la ut min iPhone på Blocket igår.. Det dröjde inte 10 minuter förrän folk började ringa och skicka sms! Usch, jag som hatar att prata i telefon med okända;) Många kom med skambud, några ville att jag skulle skicka och allt det där. Visst, skicka kan man ju alltid göra, men heeeeelst slipper man ju det. SÅ! Kom detdär samtalet från en som kunde läsa (alltså vilket pris det stod;) och som bodde precis utanför Älmhult! Så idag ska vi mötas i Älmhult och lämna telefonen!:)
Skönt att få den såld så snabbt!
 
Ja, annars då? Jag och Eloise har precis ätit frukost och hon har fått kläder på sig. Jag tror jag myser vidare i sovutstyrseln ett tag till;) Städning står på schemat och sedan pannkakslunch när Tobias kommer hem på sin lunch. Får se om vår lilla matvägrare accepterar det;) Torskgrytan som vi gjorde i onsdags accepterade hon och slukade till middag igår! Sen gjorde Tobias pannkakorna till oss, och lillan var så duktig och hjälpte till att vispa:
 
Hur söt är inte denna donna???

Åh, så sjukt härligt med helg! En bra helg! Grillning imorgon med vänner, och så har jag nog lyckats övertala Tobias till en tripp till Grand på söndag:)) Tummar upp!
 
Hej svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback