Summering av helg

Men så irriterande!

Har försökt blogga lite då och då under helgen från mobilen, men det fungerar ju inte! Mobilen imponerar inte på denna tjej än så länge... Suck varför ska man behöva lära sig nya saker??
 
Iallafall, ska vi köra en snabb-summering?
 
 Fredag eftermiddag innebar storhandling, vilket tog alldeles för lång tid som ni kan se på Eloises ansiktsuttryck:P På kvällen kom Tobbe & Lina hit för lite soffe-slapp. Mys!
 
Lördagen briljerade med sitt fina väder: Perfekt för grillning! Tips på egen marinad som vi gör nuförtiden, blanda ihop sweet chili-sås, soja och honung. Mums! Kör lite på känsla när det gäller mängd.
Lördagskvällen var iallafall jättetrevlig!
 
 
Idag så började denna argbigga på dåligt humör. Alltså jag då, inte Eloise. Jag sover inte så bra om nätterna nu. Magen har ju börjat försvåra dethär med sovställningar. Rygg har fungerat länge den här gången men nu går det inte längre. Tungt att andas. Iallafall så vaknade jag på uruselt humör. Jag säger bara; STackars Tobias! Men! han var så snäll och sa åt mig att gå och lägga ig någon timme till så kunde han ta Eloise. Snällt!
 
Sen blev det Växjö och Grand!:) Och vi valde visst rätt heög! 3-års jubileum och en massa rabatter och erbjudanden i varenda affär! På Kappahl tex så köpte jag till Eloise klänning, linne, tröja, byxor, solhatt och strumpor till lillbebben för inte ens 350 spänn! Sick! Bilder på det visar jag imorgon:)
Ikväll har vi mest tagit det lugnt och kollat på gårdagens Gladiatorerna. Standard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback