Påskägg och prov.

Glad långfredag!

Vi började dagen med sovmorgon! Och ett beslut om att INTE fredagstäda! Panik! Jag dammade ju som sagt igår, och jag sa till Tobias att jag kan ju iallafall dammsuga av här lite kvickt, men sen tar vi damugning/skurning på söndag. Imorgon kommer nämligen Tobias' mamma/pojkvän/bröder hit på kvällen och passar Eloise medans jag och Tobias drar till Tobbe & Lina. Hör du det, LIna?? Skicka ett sms till mig om du ser detta så jag får det nr, av nån anledning så försvann hälften av mina nr vid telefonbytet:P
 
Jamen så att..därför blir det också lite brist på bilder här just nu:)
Idag så hade jag gömt ett påskägg för Tobias:) Eloise fick sitt direkt, tror inte hon hade velat leta.. Hon fick massa klämsmoothiesar, majskrokar och en liten leksak. Tobias fick ett ägg fyllt med Dumlesnacks och Marianne:) Jag hade gömt det i ugnen, hoho! Det tog tid för han att hitta det:)
 
Sen såååå... Prov på Nk:n idag. De har ju inte helgdagar där:P Eller jo, lärarna, de kan man inte nå på helgdagarna, men proven låses upp ändå. Sista delprovet innan slutprovet. Det var riktigt svårt idag! Jag är till och med lite nervös.. Men jag fick ihop svar på något himla vänster.. Har en valbar uppgift att göra på måndag, så tänkte göra den bara för att se lite duktig ut;)
 
Annars så! Påskmiddag hos mams och papps imorgon:) Myyyys!
 
Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback