Mina första år

Ännu en sak att stryka från listan;

Mina första år-bok.
Bebis nr 2 måste ju självklart också ha en sådan. Jag var jättenöjd med Eloises bok, men jag ville inte ha likadana. Det blir nog roligare för dem med sen. Jag och Sandra hade inte likadana.
 
Så jakten efter den perfekta boken började. Jag är ju kräsen. Det ska ju vara en speciell stil på det och sådär.
Och jag hittade den perfekta boken. På Maxi av alla ställen. Jag är supernöjd!
 
Bebis' bok till vänster, Eloises till höger
 
 
 
 
Den är så fin. Små pop-ups lite här och var små fickor till speciella saker som man vill spara, tabeller, fun-facts om t.ex stjärntecknen o.s.v.
Har kunnat fylla i första sidan då den handlar om tiden i mammas mage:) Nu är jag spänd på att fylla i sidan därefter; Dagen du föddes <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback