Måndag & Bm

Soliga Måndag! (Än så länge..)

Jag är supertrött idag! Får skylla mig själv när jag sitter uppe sent;) Jag brukar lägga mig senast halv elva, men igår satt jag uppe till halv tolv av någon anledning.. Sen så vaknar jag ju om nätterna av kissnödighet osv, och inatt var även mensvärk med på listan:P
 
Kvart över 7 vaknade lillrumpan iallafall idag. Upp och äta frukost! Vi körde på sama frukost idag; Havregrynsgröt med mosad banan, kanel & mjölk. Gott! Eloise älskar det!
 
 
Tjaa, sen var det lite plugg och dammsugning fram tills kl 11 när Tobias kom hem för att passa Eloise medans jag drog till barnmorskan.
Där gick det jättebra! Eftersom mitt järnvärde var så bra förra gången så slapp jag stick i fingret denna gången, tjohoo på den!
Bebisen låg och sparkade mycket, så det var lite svårt för barnmorskan att hitta hjärtljuden. Men tillslut så:
Hjärtljud: 140 slag/minut
SF-mått: 26 cm 

Precis som med Eloise så ligger jag på nedre delen av kurvan med sf-måttet. Men ut kom min 3,5 kg-bebis ändå:) Och denna bebisen ligger liiiiiite högre, så jag och Tobias tror på en större bebis denna gången:) Vi båda var, som jag sagt innan, enorma nyfödingar, haha! Så jättekonstigt vore ju inte det:P
 
Nästa tid är 9 maj! Det går fort nu. Vi längtar så oerhört efter detta lilla syskonet! Sen är vår familj komplett <3 Hur sjukt är inte det?:)
 
Todays mommy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback