Fullt upp!

Fullt upp, tupp! Därav frånvaron;)

Har haft så mycket naturkunskap att ta igen eftersom det förra veckan var fokus på matten. Det är en massa dryga filmer på typ 50 minuter som jag ska ha sett helst tills imorgon (okej, 3 filmer á 50 min). Hoho! Har iallafall läst mina 37 sidor och besvarat 50 instuderingsfrågor, wooopa!
 
Sen igår så var jag och Eloise och myspyste hos Isabell och lillsessan. Såååå goo, den lilla damen! Namnlös än så länge, men Bella & Jimmy kämpar på med det:P
 
Och idag har jag, förutom skolan, hållt på att daaaaaammtorka överallt! Drygt! Men! Då har jag ju bara dammsugning och skurning kvar tomorrow:) Sen var jag, Tobias och Eloise ute i skogen och plockade påskris och lite vitsippor, så nu är det lite påskmysigt här. Har dock typ skippat gult och kör på rosa och vitt;) Går väl det med?
Men just det! Sen har jag ju ny mobil också! Efter mycket krångel från Telias sida (byter från Telia till 3, Telia har ju blivit så mycket dyrare..) så har jag ÄNTLIGEN mitt nummer flyttat från Ajfönen till min nya Sony. Love it! Jag måste bara lära mig den lite bättre... Ni vet, lära en gammal hund att sitta...
 
Men faktiskt.. Nu kommer Tobias med maten. Vi kör lazy-style och beställde. Tobias tog pizza och jag ceasarsallad! Mums! Har cravat en riktigt god sallad länge nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback