Tsssss.

Sitter in the soffa. Gör inget speciellt egentligen. Min kära sambo vaknade på rätt sida idag, så som belöning fick han spela lite NHL. Roligt för honom, boring för mig.
Lilla bebush sover förmiddagsluren. Perfekt! Kl 13.00 är det dop, och då vill vi att hon är på sitt bästa humör i kyrkan. Vi har till och med planerat hennes outfit, hon och jag.
 
Appropå outfits.. Var på jakt efter lite byxor till henne igår. Visst, får kanske tänka på att lilla Älmhult inte har världens bästa utbud, men där finns iallafall Lindex och Kappahl..
Men! Det finns inte mycket fint! Jag är kräsen. Ja, Kappahl har ju sitt Newbie som jag älskar, men Älmhults Kappahl får in långtifrån allt och är oftast väldigt utplockat. Och Lindex.. Oh, alla dessa starka färger! Jag gillar INTE det... Det finns lite leopardmönstrat här och där, men hon har redan några sådana byxor.
 
Vet ni vad jag saknar? Svarta leggings till bebis/småbarn. Hur fint hade den inte varit med svarta leggings med typ fejkläder på sidorna eller nått, som det finns på vuxenleggings? Hon och jag hade kunnat matcha!:)
 
Snälla! SVARTA LEGGINGS TILL BEBISAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback