Sådan dag

Först och främst, tack Maja för din fina kommentar:) värmer i hela kroppen att veta att man har lite stöd utifrån:)<3

Och sen.. Ahhh.. altt blev så jobbigt! Min sista uppgift innan examination och slutprov ska vara inne på måndag och en av uppgifterna är att analysera en debattartikel! Hur kul lät det på en skala?
 
Jag är stressad. Inte bara över uppgiften utan över allt. Kommer jag klara detta? Eller tar jag mig vatten över huvudet som tror att jag ska lyckas komma in på ssk-utbildningen och framför allt klara det i 3 år. Kommer jag det? Kommer jag palla? Med hus, barn och, ja, man vid den tidpunkten då. 
Jag ballar ur ibland. Eller ofta egentligen.
Är det bättre att jobba kanske? Men jag MÅSTE isåfall ha ett nytt jobb, det funkar inte att jobba 8 mil härifrån.. Det kommer jag ändå inte orka.
 
Jag känner mig så sjukt bitter idag. På allt. Min uppgift är dum, folk är dumma, tvättmaskinen är dum som avslutar sig själv och Hay Day är dumt för jag kan inte renovera båten.
Och Days of our lives är dumt. Hitta ungen nångång liksom..
 
Suck på allt! Och kräk på allt.
 
Bitterfittan har talat. Punkt. Slut. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback