Pepp, peppad, peppar

Och så blir man sådär överdrivet stolt och mallig när man får tillbaka en uppgift på samhällskunskapen med bra betyg.

En uppgift jag satt och lipade över. Bölade, slet hår, ringde till syrran och gnällde, bröt ihop 350 gånger och otaliga "Jag ger upp!" till Tobias.
Och nu när man fick så bra så tänker man att "Ähh, det var ju inte så svårt, lätt som en plätt." Man blir automatiskt en mallgroda.
 
Och idag på matten med när jag impade på läraren med min snabba huvudräkning. Jag må vara helt slow när det gäller algebra, ekvationer hit och dit m.m. Men huvudräkning (plus, minus osv) är jag riktigt vass på.
 
Så matten ska jag väl också klara?
 
Vad händer? Ska det faktiskt BLI något av mig? Jag som orkarintetatagisakerfördetärsåjobbigtärförbekvämavmig.
 
Den som lever får se. Håll tummarna iallafall så är ni superdupermega (fjortis) gulliga!

Kommentarer
maja :) säger:

Du är jätteduktig gumman. Å Jag är jättestolt över dig <3

2013-09-25 | 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback