Virka

Virka, virka, virka.
Det är typ det jag har gjort i 2 dagar nu;) Passat på när Eloise har sovit och så... så lägenheten har blivit lidande!:P
Men att städa här är så sjukt tråkigt nu. Dels för att man bara vill till huset där allt är nytt och fräsch och dels för att det blir inte riktigt fint nu när det står flyttlådor lite här och var. Och nu har vi ju packat ner det mesta av dekoren här!
 
Iallafall.. Filten till Eloise ska bli klar. Och jag har bestämt mig att göra en stooooor filt så jag måste köpa mer garn. Funderade ett tag på att anställa Lina till att virka några mormorsrutor eftersom jag nu med mina ändringar inte ens gjort hälften;) Eller... nu jar jag nog gjort hälften med de jag gjorde nu i eftermiddags.
 
Och nu ropar ugnen på mig! Har gjort hemmagjorda chips, mmm;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback