Ultraljud!

Idag har jag varit i Ljungby och gjort ultraljud.. på halsen;)
Haha, det var ju pga struman som de gör ultraljud.. jag fattade dock inte riktigt, men skulle få svar nästa vecka. Han hade hittat nått som han sa att han inte ansåg vara farligt, men min läkare skulle bestämma om behandling typ.. jaja nått sånt!
 
Lina var med och passade Eloise som var så duktig. Sen lunch på Donken! Gott! Och sen krockade vi nästan! En idiot hörde rätt ut från CityGross' parkering utan att se sig för så jag fick ju tvääääärnita, det var centimetrar ifrån, MEN! Ful-idioten fortsätter köra och har inte ens gjort en antydan på att stanna! Bara fortsatte köra??! Medans jag fick tvärnita med en bebis i baksätet! IDIOT! Både jag och Lina trodde vi skulle smälla! Så ARG jag blev och körde efter och tutade som ini, men gubben brydde sig inte och körde vidare, s-u-c-k!
 
Eloise hade som tur var inte märkt något, så hon blev inte ledsen eller så..Snuttan!
 
Jaja, hem kom vi till slut, och nu har vi handlat och lite sånt.. Snart mat kanske?

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag blir så arg på hur folk kör! Dom är ju livsfarliga!

Svar: Ja fy.. Vissa borde verkligen få indraget körkort.. Igår helst;)
Ellinor Carlsson

2013-05-14 | 21:03:17
Bloggadress: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback