Fullt ös medvetslös

Alltså men shit, ojoj och...gäbää!
 
Jag har haft fullt upp senaste dagarna (veckan?) och ja.. vet inte vart tiden tagit vägen! Varit iväg hela helgen och idag hade vi finbesök av Matilda och hennes söta Liam som hunnit bli 1 år! Och vilken charmknutte han är:) Jättetrevligt hade vi det.
 
Jag ska försöka bli bättre på att skriva här. Ibland går det bra och ibland inte. 
Iallafall så har vi varit på sista babysimmet förra måndagen. Tråkigt! Eloise var duktig under vattnet iallafall.
I fredags var vi på sista omgången på babymassagen. Också tråkigt! det var riktigt mysigt tyckte lillan denna gången:)
Sen har vi njutut i fina vädret, varit hos Tobias mamma, mina föräldrar och grillat osv osv osv:) Men det är kul! Men det är också skönt att sätta sig ner i soffan..;)
 
Och nu sover vår prinsessa, så jag avslutar för ikväll och lägger mig och läser:)
Godnatt!
 
 
det bästa som finns på helgerna; morgonmys!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback