Ullared

Nu sitter jag och väntar på mamma & pappa:)

Kl ringde kl 7.00 idag så att jag kunde göra mig redo för dagens shopping. Tobias vill inte med (Karlar & Ullared??) så han är hemma med Eloise. De båda sover fortfarande och jag är klar så... jag väntar:P Sann Elli-style att vara redo låååågnt innan det är dags;)
Inköpslistan är skriven och jag hoppas att hitta andra fynd där. Annars har jag väl ändå tänkt tvinga med Lina dit med någon gång i vår. Eller tvinga och tvinga, hon sätter sig nog i bilen bara av att läsa dett;D <3<3
 
Och det är verkligen tufft nu med lilla kisen som flyttat... jag har tyckt mig ända sedan igång typ höra han. Höra när han åt eller när han sov. Och jag kom på mig själv med vissa saker.. ty bara noga att stänga skåpet vid vasken snabbt för annars smiter han in där. Kolla datastolen innan jag satte mig där för det var hans favorit sovplats. Ingen som följer efter en, ingen som står och tittar på en nu...ingen som står vid dörren varje gång man kommer hem..
 
Skit, hur ska jag klara detta? Ni får gärna tycka jag är löjlig men.. det var min lilla gosepelle ju.. han var min första bebis.<3
 
Och nu när jag nästan börjar lipa igen så avslutar jag här.
 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback