Newbie

Alla vet att jag just älskar märket Newbie.
Idag var det 3 för 2 på Kappahl, plus att jag hade en presentcheck, så jag passade på. En lila klänning, tights och en omlottbody fick det bli.
Sen har jag lagrat lite större storlekar sedan innan, så det fick vara med på bild;)
 
 
Den lila klänningen är ljuvlig med spetskant därnere:) Jag handlade en fin body förra veckan med, men den har hon på sig nu och ligger och sover;)
 
Nu har jag förresten testat stl 68 och det satt helt ok. Lite stor i armarna, men det kan man ju vika upp. Hon växer för fort!
 
 
 

Kommentarer
Mathilda säger:

Hoppas det är tre för två idag med, måste dit och kolla :)

2013-03-27 | 07:44:38
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback