Motivation, mål, kämparglöd och mamma

Jag har alltid varit ett träningsfreak. Innan graviditeten och till och med under graviditeten, även om jag då såklart tog det mycket lugnare.
Innan graviditeten handlade det bara om kondition. Ut och springa, powerwalks och crosstrainern. Ja och yoga. Nu är det annorlunda. Jag var så glad när jag kunde börja träna som vanligt igen när Eloise fötts. Jag älskar att ta ut mig totalt, kämpa och ha ett mål. Nu kör jag fortfarande kondition, men har lagt till MYCKET styrketräning. 
Sit-ups, armhävningar, plankan, ben och allt det där. Jag vill bli STARK den här gången, inte bara ha bra kondition.
 
Efter graviditet och förlossning så slappar kroppen ihop lite (läs; mycket) men vill man så kan man.
Därför kommer det bilder här. En bild är tagen endast 3 dagar efter förlossningen. Andra och tredje är tagen idag, 3 månader och 22 dagar efter förlossningen. Jojo, det går!
 
3 dagar efter fl. Man kan tro att det fortfarande är en bebis där. Även om magen drog ihop sig sjukt bra efteråt!
 
 
3 månader 22 dagar efter fl. Det går bra nu!

I <3 workout
 
 

Kommentarer
Mathilda säger:

Shit vad vältränad du är! :)

Svar: Haha, tack:P Träning är en passion här i livet:)
Ellinor Carlsson

2013-03-06 | 13:22:41
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback