Lördag då.

Woop, lördag! Bägge jag hejade på igår vann gladiatorerna , så kul!:)
Och idag sov lillan till 9:) men jag vaknade kvart över 8 av att en terd ringde mig;) maaaaaja<3 så vi snackade ett tag:)
Sen efter att lillskiten var matad och bytad så blev det ju träning för mig. 10 veckors och 70 squats! Med 10 veckors planen blir det ganska tufft för man tränar ju varje dag! Jag stretchar så mycket det går, men träningsvärk varenda dag har det varit i veckan:P men det SKA gå!:)

Och ja, nu är jag duschadsminkadpåklädd och jag har precis varit nere i byn på Kappahl och kollat på allt jag vill köpa till Eloise:) mycket fint:) hon fick en body iallafall:)

Och nu ska jag käka, sen får vi se vart dagen bär av:)

Och imorse hittade vi Eloise såhär i sängen. Rör runder i sängen minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback