Hus

Ja, hemligheten har jag fått hålla på. Ingen har fått veta utom Lina eftersom jag inte kan hålla käften med kombination att Lina hade kunnat dra ur en statshemlighet ur mig:)
Men idag skrev vi kontrakt:)
 
Vi är husägare! Känns så sjukt bra. Nästan overkligt. Det har gått FÖR bra nästan. Suterängvilla, nyrenoverat, stor tomt, lugn gata, nära skola/dagis och sjöutsikt. Och han som säljer huset är sååå trevlig och har verklig fixat med allt så noga, besiktining och hela köret. Det känns bra. Väldigt bra. I juni flyttar vi in. Jag vill packa nu?
 
TIPS vill jag ha nu! Vad börjar man packa ner? Som man kanske kan packa snarast så man inte står där med allt. Vilket tar man sist? Förra gången var det hyffsat enkelt eftersom vi båda flyttade hemifrån.
 
Bilder? Javisst! Har bara på hus, kök och lite av vardagsrummet:) det blir mer sen:)
 
 
 
 
Ganska fint, va?:)

Kommentarer
Mathilda säger:

Grattis, vad roligt :D Ser jättefint ut. Jag började packa böcker och kläder det inte är säsong för senast jag flyttade.

Svar: Tack:) Ska bli så spännande:) Längtar tills man får börja packa, hihi!
Ellinor Carlsson

2013-03-08 | 15:28:40
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback