Glömsk

Mjoo, fullt upp här.. Sjuk, liiiiite bättre idag som tur är. Jag har inte tid att bli sjuk;)
 
BVC igår som gick hur bra som helst. Eloise väger 6900 g exakt och är 62 cm lång. Tänk, jag trodde det skulle vara över 7 kg nu. Men viktökningen har planat ut lite nu. Hon låg iallafall perfekt på vikt och längdkurvan. Och såklart på huvudomfångs-kurvan;)
 
I veckan har vi gett henne smakisar. Mosad potatis, mosad morot, mosat palsternacka och igår fick hon mosad banan. Populärast har hittils palsternackan varit, antagligen för att den är lite söt i smaken. Jag tycker också det är jättegott;) Det är så kul nu, för igår när vi gav henne banan, så blev hon helt exalterad varje gång som skeden närmade sig hennes mun och hon gapade efter det. Duktiga, stora tjejen:)
 
Idag ska hon få mer banan, sen i helgen ska vi testa på lite gröt!:)
 
Alltid glad!

Kommentarer
Nadja säger:

Tänk bara på att inte ge henne för mkt banan, kan bli hård i magen;) de visste du kanske?;)

Svar: Ja, jag läste det på något forum:) Så vi mjukstartade med potatis och detdära:P Var lite nervös när jag testade bananen igår, men det verkar ha gått bra för lilla maggen:D
Ellinor Carlsson

2013-03-15 | 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback