Fullpackat

Sitter i bilen påväg hem nu. Jo jo, går man på Ullared med min familj går det SNABBT! Svisch, sa det så fort vi kom in, sen var pappa nästan framme vid kassorna;) lite stressigt, men skönt att komma hem i tid. Jag fick det jag behövde, glömde någon enstaka sak, men inget viktigt. En bumbo blev det till Eloise bl.a. Och presenter och kläder från mormor & morfar:P bortskämda unge;) men det är hon värd, vår finaste lilla tjej.
Pappa köpte en ROSA Bobbycar till henne!:) hör du Lina, en rosa:D den kommer bli poppis om nått år:)

Men nu får väl jag trängas vidare här i baksätet med påsar och grejer.
Och ja.. Pappa haffade Ola-Conny och stod och pratade en stund:P typiskt han liksom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback