Fredag

Å men tjena!
Hoppas ni har en trevlig fredag? Jag har en lugn en jag. Hade ju tänkt ha en liten födelsedagsmiddag med vänner men... Ingen är här, opopulär som man visst är nuförtiden. Men varför deppa? Jag fick en flaska vin i lördags när jag hade kalas så varför inte ta ett glas av det?
Tycker jag har förtjänat det då jag skrubbat, dammat, dammtorkat, dammsugit o moppat hela lägenheten, Puh! Tog hela dagen. Apropå lägenhet så ligger vår ute på annons nu för er intresserade, haha;)

Hmm ja.. Mer då? Såklart tränat idag med, min 10 veckors plan OCH poweryoga. Japp, denna mamman ligger i. Har aldrig varit så vältränad som jag är nu och då var jag ändå duktigt tränad pre-pregnancy.
Så nu är jag med duschad o skrubbad. Och snart insmord med. Och snart final i Gladiatorerna !!! Pepp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback