Frånvaro och Melodifestival

Hej! Fullt upp!

Tobias fyllde år i fredags, kalas för honom och hans bröder igår och söndagsmiddag hos svärmor idag:) Men det är kul! Eloise är så snäll och hänger med:) Så trevligt, mina föräldrar var med igår, de och Tobias mamma och mormor & morfar kommer så bra överens och det är jättekul!
Sen var Tobbe & Lina här och kollade på Melodifestivalen igår. Ja, jag hejade ju på David eller Anton. Men Robins låt är bra och det är kul att han är från min hemstad, woop woop!
Däremot är jag ganska säker på att det var fel på Davids röstning.. Jag försökte ringa hela kvällen men det gick inte, sen fick han LÄGST poäng av svenska folket.. Tror jag inte! Han var ju ganska favorittippad och hyllad så får han lägst poäng? Nej, det måste varit något fel eftersom jag inte kunde ringa..
 
Jaja, nu sitter jag med lite mellanmål efter träningen. 
30 minuter crosstrainer och en himla massa styrkeövningar osv.
P.S klarade plankan i 5 minuter nu;)
 
Så nu käkar jag turkisk yoghurt med upptinade blåbär. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback