Crazy weekend, typ

Hej hallå dagboken!
 
Jag ber än en gång om ursäkt. Det har liksom varit fullt upp hela helgen. Jag fyller ju år på onsdag, så lördagen spenderades med lite släkt och kalas. Jättetrevligt! trångt i lägenheten, men vad gör väl det? Mysigt! 
jag gjorde varm smörgåstårta som var såååå god, sen så hade vi beställt hallonmoussetårta som kan vara den godaste tårtan jag någonsin ätit.
 
Jag fick jättefina presenter av allihopa! 2 exempel är en ny tvålpump från Cult Design (Den förra slog någon i golvet för 1 1/2 år sedan när vi hade Halloweenfest. Vet inte vem, för ingen sa något..) och en stavmixer så att jag kan purea mat till Eloise:) Perfekt!
Fick också:
 
Armband, bok, kokbok, skedar, pengar, vin, stor tavelram, film, en del presentkort, choklad, hantlar, filt. Glömmer säkert något, minnet sviker;)
 
Den varma smörgåstårtan var jättepopulär och tog slut:P Tobias hoppades ju på rester;) Men den är så enkel att göra att vi faktiskt gjorde en liten igårkväll eftersom vi ändå hade bacon, ost och créme fraiche över:)
 
 
Så tack alla inblandade för en mysig dag:) På onsdag fyller jag 23 (när hände det liksom????)

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag säger inte nej till receptet på tårtan :)

2013-03-18 | 11:18:45
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/
Mathilda säger:

Jag säger inte nej till receptet på smörgåstårtan :)

2013-03-18 | 11:19:39
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback