BVC

Idag är det dags för BVC!
Det ska bli roligt att höra vad hon väger och hur lång hon är sen.
 
Hon har varit så snäll idag. Jag är fortfarande krasslig, men hon har varit på filten och i babysittern och nu sover hon. Så jag får chans att vila i soffan.
Och ser ni att det SNÖAR igen!!!!??? Så himla tråkigt! Det var ju nästan borta! Nu ska man börja böka fram med barnvagnen igen, suck. Det är ju mitten av mars nu! Vårmånaden! På onsdag när jag fyller år är det ju vårdagsjämningen;)
 
Och.. jag hade behövt städa här eftersom nya sängen kommer imorgon.. Men undrar om inte Tobas får hjälpa mig när han kommer hem. Allt går liksom i slowmotion nu..
 
Prinsessan chillar lite på mammas yogamatta:) Hon ska ALLTID ligga på sidan nu så att hon sen kan komma på magen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback