Baka, baka

Nu sover prinsessan sött och jag har passat på att baka frallebullar till mitt kalas nästa helg. Den 20:e fyller jag ju  23! Galet!
Iallafall så provbakade jag en sorts bullar idag och de blev goda! Så jag tänkte bjuda på det och gott pålägg och sen så ska jag baka egna tårtor med citronkräm till efterrätt. Jag har ju mina goda smörgåstårtoe jag brukar göra, men vi bjöd ju på det på dopet och sen eftersom jag ska göra egna efterrättstårtoe med så är det smidigt med frallebullar som man bara kan ta ut ur frysen kvällen innan.
 
Jag gör med min favorit i; morötter! Gott!
 
Baka!
 
Färdiga bullar! Ska baka en omgång till imorgon eller i helgen.

Ska damma när Tobias kommer hem..han får ha hand om sessan lite då. Här är ganska stökigt, TYVÄRR! Jag HATAR röra och jag vill bara SPY på det.. Just det, ska laga mat ikväll med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback