Babyöppet

Idag traskade jag och Eloise iväg mot Öppna förskolan kl halv 10 imorse. På tisdagar och torsdagar har de babyöppet. Idag var det många bebisar där till skillnad från sist jag var där! Det var trevligt, pratade mycket med ett par mammor där, och allas bebisar var födda i november och alla var flickor:)
Lustigt, jag som tyckte det kändes som om alla som fick barn förra året fick pojkar;) Det fick ju alla med, bara jag som fick en tjej.
Men här i Älmhult verkar majoriteten vara tjejer. Något i vattnet? Vem vet;) Roligt att sita och tragga ett par timmar iallafall. 
Och Eloise skulle inte sova:P Hon har sååå svårt att komma till ro någon annanstans än hemma. Lustigt detdär. I och för sig var det ju ganska mycket hålligång där. Men till slut somnade hon i min famn och nu sover hon här hemma med. Undrar hur länge hon vill sova:)
 
Och ikväll blir det mat från Lina's Matkasse. Biff Greta med honungsrostade rödbetor. Blir säkert gööööött!
Men just nu ska jag bara ta det lilla lugna tills det är dags för träningspasset ikväll. 
 
ALLT ska in i munnen nuförtiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback