Babymassage

 
 Ja, idag var vi på babymassagen igen. Det är supermysigt! Fram tills det är ca 10 minuter kvar;) Precis som förra gången så blev Eloise tjurig. Det är ju så dumt för det är mitt i hennes sovtid. Och hon sover ju ananrs 3-4 timmar i sträck såhär på förmiddagen mellan ca 9.30-13. Och massagen är mellan 10-11.30;) Det var ganska kul för det var 2 andra bebisar som blev lite ilskna, och då blir typ Eloise förbannad! Hon SKA höras mest;) Tar i som ini, så tystnar de andra bebisarna och då tystnar Eloise med. Men så fort de börjar igen, så samma sak en gång till. Tävlingslysten som sin mamma kanske? Tobias säger att det är mitt humör, men jag vet inte det:P
 
Men däremot så pratade jag lite med några av de andra mammorna:) SÅ trevliga! Känns roligt att lära känna andra som man kan träffa för en fika på dagarna. Man sitter ju mest hemma liksom:P Och en av dem hade precis flyttat hit från Kristianstad, så hon hade ju lite samma situation som mig.. den att man inte vet vem någon är här i Älmhult;)
Iallafall så skulle vi alla ses på Babyträffen imorgon förmiddag. Ja, också hennes sovtid, men då ska man ju inte bråka med henne med massage, så hon får väl sova igenom allt om hon vill, hihi!
 
Ja, nu borde jag städa, men blä. Jag känner mig lite lat idag;) Lillan sover nu iallafall:)
"Tyst mamma! Jag läser!" Morgonleken på filten:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback