30 days squat challange

I tisdags började jag även med en annan utmaning. Det är jag och några tjejer som ska köra denna "30 days squat challange".
 
 
Ja, bilden talar för sig själv. Dag 30 ska man köra 250 squats i rad. DET blir tufft. Jag är på dag 3, så jag ska göra 60 squats och imorgon får jag då vila. Passande en fredag;) Tävlingsmänniska som jag är så SKA jag följa detta och jag SKA göra 250 st dag 30. Folk har gjort det innan så det är inte omöjligt;)
Ni som inte vet vad squats är, kolla på de bilderna jag la ut på "10 week workout plan". Och som en tjej förklarade det; svanka ut med rumpan mycket som när du kissar ute på fyllan;)
 
Och kom ihåg! Alla ska göras direkt på raken! dela inte upp dem under dagen, det är ju ingen konst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback