23 år

Grattis till mig som fyller 23 idag den 20 mars!

Okej, men stoppa tiden! 23???!! jag fyllde ju 20 nyss? Kommer till och med ihåg när jag skrev det här på bloggen.. Eller ja, förra bloggen då. Var sååååå peppad inför min 20-årsdag, festen var planerad och inköpen på Systembolaget.. Och jag mobbade min syster som skulle fylla 23 den sommaren, och nu är jag det?
 
Nej, nu går det lite för snabbt.. min 21 årsdag var ju liksom igår. Det går inte ihop alls.
 
Så nu tar jag mig och min åldersnojja och gräver ner mig i soffan med filten och ett glas cola. För när man fyller år får man dricka cola innan kl 12. Har jag bestämt så..hahaha!
 
 
En 20 år gammal Ellinor på feeeeeeeeeeest-resa i Cypern. Det var ju igår?

Kommentarer
Mathilda säger:

Grattis :)Hoppas du har en bra dag!

2013-03-20 | 17:47:31
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback