Wii Fit & smoothie

Så det blev lite träning ändå.

Eloise somnade igen, så jag satte igång mitt Wii Fit. Har inte varit på det sen mars förra året då jag fick reda på att Eloise växte i min mage. 
Så gött! Körde lite mer än 30 minuter olika styrkeövningar och lite yogaövningar. Utmanade min PT på plankan... och förlorade:( Jag klarade 173 sekunder, sen darrade mina armar så mycket att jag hamnade utanför det gula fält man ska hålla sig inom. 
Men jag kom ändå 2:a på topplistan:) Hade klarat 180 sekunder förra gången, och det är då PT:n ger upp, så jätteilla pinkat var det ju inte.
Sen körde jag Hula-hoop. Blev inspirerad av Lina:) fast hon har en riktig tränings-rockring, jag får rocka i luften på plattan, men bättre än inget;)
 
Och jag måste ju tipsa om denna goda smoothie:
 
 
Den är sjukt god! Har halsat ett mega-glas precis, haha! Men snaaaap! Nu måste jag klä mig!!!

Kommentarer
Mathilda säger:

Måste fråga om du är nöjd med Wii fit?

2013-01-22 | 17:37:13
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback