Tyyypiskt mig, haha!

Ja, meningen var att jag skulle beställa ett påslakanset till Eloise på H&M:s hemsida.. Tog lite bra-att-grejer till mig, ett paket svarta hårnållar och hårsnoddar.
Ni tror inte att jag bara beställer det?? Och glömmer påslakansetet?:P Jag sitter nu och funderar över att bita i det sura äpplet och beställa en gång till, alltså lite fraktkostnad till, elelr jag kanske ska avvakta och försöka komma på om det är något annat viktigt jag eller Eloise behöver, haha!
 
Så kan det gå när man är en virrpanna;)

Kommentarer
Mathilda säger:

Dom säger att man blir än mer förvirrad när man ammar än när man är gravid och då lär ju jag tappa bort mig själv :P Kundtjänst kanske kan lägga till påslakanet på ordern?

2013-01-21 | 16:08:32
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback