Tisdag morgon på Prinsgatan

 
Ja, Eloise vaknade halv 8 idag. Väldigt okej för min del om man säger så:D Matade lilla busungen, och ni ser ju på bilden hur det kan se ut. Mjölkskägg! Och då var detta bara ett litet mjölkskägg;)
Jag har hällt i mig en cappucino och känner mig pigg för dagen. Eloise sitter nu i gungan och skrattar åt mobilen som hänger ovanför, haha. Ska busa lite med henne och se om jag är lika rolig annars får jag väl träna lite ifall jag inte duger lika bra;)
 
Planen för idag är att gå en sväng i Älmhult med Lina och Jonna och såklart Ellan-bellan i vagnen. Ska köpa ett par ursnygga byxor på Lindex, jappjapp!
Dumma vågen visar exakt samma som för en vecka sedan... suck på det! Får skylla mig själv så mycket godis och bakverk det blev förra veckan. Nu testar vi igen... jag SKA äta nyttigare!
 
Wish me luck!

Kommentarer
Mathilda säger:

Så liten hon ser ut när hon ligger i gungan :)

2013-01-22 | 17:27:00
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback