Scrapbooking!

Då var visst klockan snart 16 och min kära sambo kommer snart hem!
Lillan sover sitt eftermiddagspass och jag har satt igång lite med hennes fotoalbum! Köpte ett svart sccrapbook-album för att kunna skriva under varje bild:) Har inte kommit så långt, men jag väntar tills efter dopet så jag har några bilder därifrån. Har så sjukt mycket bilder på henne! Blir lätt så när man bara tar fram Iphonen och knäpper hur många bilder som helst:)
 
 
Ska göra ett gravid-album med alla magbilder också. Är SÅ glad att jag tog magbild varje vecka från när jag fick reda på det fram tills 4 dagar innan hon föddes! Fastän det inte hände så mycket med magen ibörjan;) Roligt minne iallafall<3 Jag hade egentligen tänkt knäppa en sista bild på magen dagen hon skulle födas, meeeeeeeen....det gick ju lite snabbare än tänkt;)
 
Men shit, kolla översta bilden i högen... från BB. Pyjamas i stl 50 som var för STOR! Nu börjar stl 56 bli alldeles för litet... Nej, usch, jag grinar snart för tiden går så snabbt.. PAUS!!

Kommentarer
Mathilda säger:

Dom växer alldeles för fort, vore fint att kunna stanna tiden lite.

2013-01-31 | 19:51:26
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback