Monday,

Ny vecka än en gång.

Denna veckan började med att Eloise sov till 8.20! Hon somnade lite i elva igårkväll, så jag blev lite chockad när jag vaknade vid halv 8 och hon hade inte gjort ett ljud från sig:) Hon sover riktigt bra om nätterna:) *peppar peppar*.
Men sen efter maten så har väl inte morgonen varit så jättepoppis.. Hon var väldigt ledsen en stund och gick inte att trösta. Det börjar med lite gnäll, sen blir hon fly-förbannad! Tobias säger att det är Carlsson-humöret;) Iallafall så skrek hon otröstligt i en halvtimme, vilket aldrig hänt innan, usch, det gör ont i mamma-hjärtat..
Men sen så lyckades jag vagga henne till sömns och nu sover hon efter sin tuffa morgon. Lilla snuttan då.
 
Och jag har nappar och flaskor på kokning nu, ska diska senare och till sist träna lite innan jag gör mig iordning och innan mitt lilla hjärta vaknar.
Ha en faaaaabulous måndag, allesammans!
 
Storkok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback