Mitt i veckan!

Godmorgon!

Vår dag började kl 7 då kattskrället fick fjabbaryck och väckte Eloise. Här är det inte bebisen som gör att man vaknar om natten, nej det är katten! Suck, det funkar snart inte längre, Vincent har blivit en helt annan katt nu senaste tiden.. Han är ju världens snällaste och gosigaste, och innan var han vårt centrum. Men så är det inte nu, och han känner nog det.. Hoppas det blir bättre!
 
Iallafall så testade vi ny läggningsrutin igår. Eftersom hon sover såpass länge om natten så istället för att lägga henne när vi ska gå och lägga oss, så fick hon lägga sig vid kl 9. Hon somnade vid halv tio, men shit vad ovant det var att vara uppe när hon sov för natten! Jag vågade knappt yppa ett ljud! Fastän man pratar och väsnas som vanligt när hon sover på dagen så blir man förskiktig:P
 
Men ja, det funkade, hon sov ju till 7 som sagt. Undrar hur länge hon sovit om katten inte väsnats.
Nog snackat nu. Jag sitter här med en kopp varm plopp-choklad. Gott gott! Och snart ska disken tas hand om!
 
 

Kommentarer
Mathilda säger:

Bebisar sover ju igenom allt oväsen men jag tycker det är lätt att glömma och ändå tassa på tå :P

2013-01-30 | 14:48:42
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback