Måndag 21 januari

Godmorgon!

Pigg var man här:) Upp och studsa ur sängen, jappjapp, så himla skönt när man vaknar av sig själv. Då är man pigg! Mitt lilla hjärta sover fortfarande. Hon somnade kvart i tolv igår, ville äta vid halv 6, och somnade igen och har sovit sen dess.
Jag har varit uppe och tränat:) Lite styrka och dylikt:
 
-140 sit-ups
-Plankan 2.10 minuter
-4x ben-och rumpövningar
-30 armhävningar
 
Hade tänkt vara lite på mitt Wii fit, men ville inte starta upp det eftersom jag inte visste när lillenbillen skulle vakna.. Men ja, nu vet jag ju att jag hunnit;) Kanske kör igång det ikväll? När Tobias kan ta Eloise ifall hon vill oss något.
Har även ätit frukost (hunnit med en del visst), och den blev så där irriterande nyttig. Keso, ett kokt ägg och fusk-smoothie. (Fusk-smoothie= smoothie köpt färdig i affär, men de är ju sååååå goda! Och det ska ju vara 100% frukt så..;)
 
 
Idag mellan 17-22 får vi även vår första leverans av "Lina's Matkasse". Ska bli riktigt roligt, spännande och allt detdär att se vad det är för mat och hur det smakar. Och det är ju bra och nyttig mat= bra för mig som försöker bli nyttig;)
Ska recensera alla rätter sen:) Dock gör vi första rätten imorgon eftersom vi inte vet när leveransen kommer. Tänker inte stå och laga mat kl 21 ikväll ifall den kommer så sent;) Så ikväll kör jag på en enkel kycklinggryta så jag slipper köpa hem en massa grejer.
 
Nu får väl jag gå och koka nappar och flaskor, för den här lilla damen verkar ju inte vilja vakna än:)
 
XO
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback