Fredag

Idag tog vi sovmorgon till kl kvart i 10:) det behövde jag! Jag vaknade av mig själv och låg och drog mig tills jag hörde henne jollra i sin säng. Efter hon blivit matad så var hon inte helt nöjd, lilla damen.. Hon var inte mer hungrig eller så och skrek inte, men lite gnällig. Hon har varit smågnällig 2 kvällar i rad, dreglat som niagarafallen och tuggar på nappar, händer fingrar.. Så vi misstänker tänder på G:) jag var tidig med tänder, fick första innan jag var 3 månader så hon kanske tar efter mamsen där.
Hon somnade i min famn sen iallafall och vilar lite nu:) imorgon ska vi till Växjö så Tobias kan köpa en ny säng! Han får sina idéer;)

När fick era bebisar första tanden??:)


Kommentarer
Nadja säger:

Minja fick inte sin fören vid 5 månader men sen ploppade de upp 8 tänder inom 2 månader:) så hon va lite sen med första men sen gick de fort med dom andra:)

Svar: Jag vet egentligen inte vad som är vanligt:) Har en kompis vars dotter fick första vid 9 månader så det verkar vara väldigt individuellt:)Och stanna alltid här och läs, får skitbra tips och svar från dig alltid:))
Ellinor Carlsson

2013-01-25 | 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback