Dagen

Inne från kylan så att säga.

Kan det sluta vara så kallt, haha? Och snön får gärna försvinna!
Var ju och gick i byn med Lina. Jonna var tvungen att jobba. Vi lunchade och kollade lite i affärer. Byxorna jag ville ha hade inte kommit in på Lindex (Älmhult är ju efter på allt, så det förvånar mig inte;) men det var kanske tur, för sen hittade jag ett par snyggare byxor på Trend House som till och med var 200:- billigare! Trevligt där. Var inom Kappahl och köpte en dreglis och en tunn mössa till Eloise som hon kan ha när våren börjar komma.
 
En fråga; nu när det snart blir vår, hur ska man egentligen klä bebisen utomhus då? Jag menar när det fortfarande är lite kallt? Tjock-overallen hon har nu blir ju alldeles för varm. Om man typ har en filt i vagnen, vad är klädkoden då?:))
 
Hemma nu iallafall, matat bebis och nu sprattlar hon i babygymmet och jag ska nog busa lite med henne där:)
 
Dagens inköp+lunch. Bebisen är inte köpt, henne gjorde jag själv...med hjälp av Tobias xD
 

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback