Dagen so far

Om 45 minuter kommer pappan i huset hem:)

Och jag har hunnit med en del idag. Eloise vaknade sen vid halv 11 typ, åt och somnade igen...och sover fortfarande! Nu borde hon vara hungrig snart.
Men åh vad glad jag blir varje morgon när jag hör henne jollra och kommer fram till hennes säng!
Världens finaste!

Och så har jag ju hunnit tvätta, koka nappar och flaskor och städa iordning. Det är bara jag som inte är iordning;) Mjukisbyxor och håret i slarvig tofs. There's some hot mama going on here;)
 
Och som ni ser försökte jag mig på att fixa en header själv.. Gjorde ett fint kollage, men det gick inte ladda upp, så det blev en liten bild:P Önskar ibland att jag vore en datanörd och kunde fixa bilder och bloggdesigner lätt som en plätt! 
Och nu ligger hon och tittar på mig! vaken bebis! Dags att goooooosa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback