Cappucino

Idag vaknade Eloise 6.30. Hon somnade vid kl 23 igår. Hon har fått mat nu och somnat om, men jag är vaken.
Varför gör jag så?:P Vaknar hon efter kl 6 så stannar jag alltid uppe fastän hon ALLTID somnar om. Då är det typ morgon tänker jag.
Jaja, jag har ju ändå sovit nästan 7 timmar, och jag tycker bättre om att vara uppe och få saker gjort. Sova har aldrig riktigt varit min grej, är det inte lustigt?
Har gjort mig en cappucino som jag smuttar på nu. Då håller man ju sig ändå vaken, right? Och dagen annars? Lina är ledig så det blir kanske att hitta på något:) Det är ju öppna förskolan med.. Har inte varit där än, så sjukt dålig är jag... Jag tycker sånt är jättepinsamt när man inte känner någon..jobbigt!
 
 
Tjusigt! Eller nått..

Kommentarer
Mathilda säger:

Skönt att hon sover så bra på nätterna :)

2013-01-24 | 17:30:32
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback