Bebis i knät

Idag så har jag, Lina & Eloise varit ute typ hela dagen. Vi lunchade på Ikea och där handlade jag lite dekorationer till dopet. Kommer nog bli asbra:)
Sen var vi på Lindex och jag hittade en tunn fin mössa på rean till Eloise som nog kommer passa bra i vår. Från Missoni-kollektionen, asfin.
Och imorse fick jag ringa försäkringskassan efter som det inte stod något på mina sidor om utbetalning av mammapenning.. Tur att jag ringde, för de hade gjort något fel! Suck alltså.. Så jag får pengar på måndag istället för imorgon, haha typ. Bäst att hålla koll varje månad när man ska förlita sig på dem..


Kommentarer
Mathilda säger:

Det är konstigt att det alltid känns som att man får göra jobbet åt försäkringskassan.

2013-01-24 | 22:31:40
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback