Babbel

Godmorgon!

Relativt pigg sitter jag här och klunkar i mig cappucino. Så man blir ännu piggare;) 
Vi vaknade kl 7 idag, uderbart! Då somnade Eloise 23.30 igår! Sådan lyx! Hon har ätit nu och somnat igen, men jag är piggelin:) Däremot har vi en katt som har börjat jama sönder kl 4.00 på natten.. Knappt trött på den katten nu, såhär har han aldrig gjort innan! Irriterande..
Idag har vi inga speciella planer.. Jag ska städa här, sen får jag se om jag hinner träna:) Igårkväll han jag med 47 minuter på crosstrainern med. Hoppas detta håller i sig nu!
 
Mer? Maja, bästa Maja fyller år idag, den gamla tanten:) Grattis till dig<3<3 
Nu ska jag gräva och se om jag hittar en tjusig bild på dig. Ett ögonblick..
 
Shit, detta är 3 år sedan!! Vi är gamla...Kommer du ihåg? det var när grabbarna hade mega-istappar i sin whiskey..;)

Kommentarer
Maja! säger:

haha tack för uppmärksamheten i din blogg,, men kunde du inte hitta någon tjusigare bild på mig, :P typiskt mig att räcka ut tungan :P haha

Svar: Vafalls, denna är ju jättetjusig:) Sen är det du själv som tagit den, extra speciell;)
Ellinor Carlsson

2013-01-23 | 11:48:43
Mathilda säger:

Katten kanske är avundsjuk på det nya lilla livet som får all uppmärksamhet. Hur som låter det riktigt jobbigt!

2013-01-23 | 12:22:39
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback