Allmänt babbel

Tjabbatjabba.

Sitter och gluttar på "Svenska Hollywoodfruar" denna tisdagskväll. Eloise sover för natten, så jag sitter här med cola och myyyyyser. Tobias spelar data, den nörden;)
Idag har jag och Eloise umgåtts med Lina. Vi käkade på IKEA och sen åkte vid till Willys för att köpa grejer till smörgåstårtorna vi ska göra till dopet. Myyyyyy, vi köpte nog upp hela deras Hönö-kake-lager;) Nu ska här minsann bli goda tårtor!
Annars appropå dopet så kommer prästen och besöker oss imorgon för att prata om hur allt kommer gå till. Spännande! Pappa tyckte jag skulle bjuda prästen på whiskey, men jag vet inte det, haha;)
 
Och annars om Ellan-bellan då? Hon är, enligt alla jag frågat, i ett utvecklingssprång som kommer runt 12 veckor, och hon är ju 11 veckor och 2 dagar imorgon. Hon är gnällig, vill bli underhållen, absolut inte liga själv i babygymmet, nej, mamma måste vara där och grimasera:P Under 2 dagar har hon varit såhär, så jag hoppas det är över till dopet på söndag;D
Men vi brukar bli sams igen ganska snabbt:)
 
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback