Vårjacka

Nu har jag hittat en vårjacka som Ellanbellan ska ha! Den kommer från Lindex och ska komma in i butik om 1-2 veckor.
 
Otroligt söt! Skulle den *peppar peppar* var slut så har jag hittat en back-up på Kappahl:
 
 
Också jättefin! Och tips till er andra som letar vårjacka till era små flickor:)
 
Och annars idag så väntar jag på att några störiga ventilationsgrabbar ska komma hit och...ja fixa något med ventilationen. Ska göras i hela byggnaden. Och innan dess vågar jag inte gå och duscha eftersom de skulle använda huvudnyckeln ifall ingen öppnar när de ringer på. Vill INTE stå i duschen då. Dock borde jag duscha nu eftersom Eloise sover......Suck på dem!

Kommentarer
Nadja säger:

Minja hade den fröna förra våren den e super söt;)

Svar: Ja, den är verkligen jättefin!:) Den känns lagom i vår med, får se hur den rosa känns irl:))
Ellinor Carlsson

2013-02-13 | 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback