Ullared och blöjor

Jahapp, denna kväll sitter jag och päser lite  soffan och kikar på "Ullared". Ska in på deras blogg sen och kolla läget för i början av mars följer jag med mina föräldrar dit!:) Woop woop! Ska bl.a köpa en bumbo till Eloise:) Hade tänkt beställa en, men när pappa frågade om jag ville med så tänkte jag att då handla jag den minsann där istället:) Med frakt o.d om jag hade beställt så tjänar jag typ nästan 150 spänn. Man får ju inte vara dum;)
 
Annars så har väl inte mycket hänt.. Vi var och handlade lite och sen lagade jag mat. Panerad fisk med parmesankrossad potatis och hemmagjord paprikasås. Såsen var sååå God! Måste göras igen;)
 
 
Och förresten! Nu har vi 2 blöjor kvar i stl 2 och sen är det minsann dags för min lilla tös att ha stl 3! Insaaaane!
Och jag har äntligen kommit på vilken sorts blöjor jag gillar bäst. Efter mycket skiftande mellan Pampers och Libero, så har jag nu bestämt mig att jag föredrar Libero:) Och det gjorde Tobias med så nu kör vi väl på det:D

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag gillade inte alls pampers, på min lille sitter dom verkligen illa. Du lagar alltid så god mat, jag önskar jag orkade :)

Svar: Nej, Libero sitter faktiskt mycket bättre! Men det är ju en smaksak:) Ska säga dig att typ mer än en månad efter förlossningen så orkade jag inte laga mat:P Iallafall inte svår mat, typ makaroner & köttbullar:P Sen fick vi ju en himla massa mat av föräldrar morföräldrar osv;D
Ellinor Carlsson

2013-02-12 | 02:44:31
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback