Torsdag

Kvällen är här och snart är det helg. Igår rådde lite sjukstuga och jag är så trög när jag är sjuk för jag ska ju träna ändå. Tobias tyckte det var lustigt att jag inte ville ut o springa när jag hade krystvärkar, HAHA;)
Men hallå? Jag ska ju bli en gladiator var det ju bestämt, hahahahaha:P
 
Idag var jag & Johanna och simmade iallafall. Varför gör man inte det mer egentligen? Skitskönt ju! Och jättebra träning för hela kroppen. Vi körde 1500 m idag, så nu blir det fredagsmys imorgon med gott samvete;)
 
Och lila Eloise.... Hon har INTE sovit mycket idag:P Väldigt anti-sova, så hon kör en powernap nu för ovanlighetens skull. Annars brukar hon inte sova vid den här tiden. Vi brukar mata henne vd kl 22 på kvällen, men ikväll får det nog bli lite innan 23 faktiskt så att hon får sova lite nu när hon väl sover. Hon har varit lite halvgnällig idag, och man märker att det var för att hon var trött för hon har nästan somnat mitt i gnället men kommer inte riktigt till ro.. Jobbigt detdära!
 
Imorgon ska jag till Kappahl och köpa en vårjacka till fjompan. Ivår sitter hon väl nästan i vagnen? När börjar de med det? Hon är ju 5 månader i april:))
 
Vackra barn<3

Kommentarer
Nadja säger:

Sätt henne inte för tidigt bara Minja va typ 6 månader men de var för hon vägrade ligga ner då;) men om hon dotter stadigt själv kan hon ju mycket väl sitta vid 5 månader:)

Svar: Ja, det är himla svårt detdär:) Får se när hon inte vill ligga ner mer, men det känns som om det brukar var runt halvåret:) Efter vad man läser, men det är klart olika:D
Ellinor Carlsson

2013-02-08 | 13:11:26
Nadja säger:

5 månader skulle de ju vara;) hihi

2013-02-08 | 13:13:40
Nadja säger:

Ja typ halv året brukar de va:)en du märker de rätt fort;) har du hittat någon jacka än då? Behöver tips till Minja;)

2013-02-10 | 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback