Tårar

Ibland undrar jag om jag har graviditetshormoner kvar.. Blödig!! Satt nu och fick tårar i ögonen för att det är jul i "7:e himlen" och julmusik spelas. Jul<3
Jaa men mer då? Vi vaknade kl 8 här. Nej, nu ljög jag. Eloise vaknade kl 8, jag var uppe kl 7 och jagade katten som än en gång ballade ur.. Jaja efter frukost lekte vi på filten. Mest Eloise då kanske;) men nu när hon ligger på rygg så luuuuutar hon sig så mycket på sidan! Så snart kan hon nog den lite krångligare vändningen med; från rygg till mage. Det är nära nu, öva öva öva;)

Snart så kommer Lina, sassa & Jonna hit på fika och bebismys. Om hon vaknar, hon sover så sött nu lilla damen.
Så jag sätter på en maskin tvätt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback