Simma

Sitter och slöar i soffan och gör ingenting:) Jag & Johanna var och simmade idag. 1500 m blev det idag, och vi kör nog längre på torsdag. Sååååå skönt att simma! Jag har inte simmat på 2 år kom jag fram till! Sist var med Bella i Växjö.
Och efetrsom det är i lilla Älmhult så var det typ inga pengar att simma:) 35:- jämfört med Växjös 90:- typ. 
Iallafall så är det kul att träna lite olika saker:) Inte bara stå och växa fast i crosstrainern typ. Älmhult har även fått nya yogakurser såg jag! Lite mer utmanande, vilket jag kan tycka är kul då jag hållt på med yoga ett tag. Ja, nu blev det ju ett uppehåll under graviditeten, men jag gjorde gravidyoga faktiskt;)
 
Men ja... Nu då? Ellan sover och jag väntar på att det där nya programmet "Hissen" ska börja. Verkar kul:)
 
Och imorse, så hade jag det här mysiga sällskapet en stund i sängen:):
 
Snuuuuuttbulle!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback