Pisces

Åh ååååhh!

Jag brukar ju ha koll! men jag har helt glömt att vi gått in i fiskarnas tecken nu:) Har alltid sagt att det är min bästa på året (förutom jul då;) och nu stämmer det verkligen:) Jag fyller år, Tobias fyller och Eloise räknades ut att ha blivit till under den tidsramen, haha;)
Vad häftigt egentigen om hon också fötts i mars? Hela familjen fyller år i mars liksom xD
 
Jaja, iallafall så är det faktiskt skönt med en ny vecka. Eloise har varit glad hela morgonen och suttit och flinat åt mig i babysittern och nu sover hon sin förmiddagslur.
Och nu vaknade hon;) Så, hon hade barat tappat nappen, hon ville sova lite till:)
 
Ja, och igår var vi hos Tobias' mamma på söndagsmiddag:) Kul, förutom att det galna exet sms-bombade henne med massa elakheter. Marie svarade inte på något men han fortsatte och fortsatte och skrev tillslut att ju mer hon inte svarar, desto mer skriver han. Typ något sådant, det gick knappt läsa för han var väl full som ett svin när han skrev. Jag blir så arg! Marie är världens snällaste människa och hon ska inte behöva gå omkring och oroa sig.
Blä!
 
Vi lämnar det tråkiga samtalsämnet nu. Mamma kommer hit och hälsar på oss idag:) Hon är ledig varannan måndag nu så hon passar på att hälsa på lilla barnbarnet. Hon borde nog komma snart nu..:P
 
Farmor Marie igår med lillan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback