New in- Eloise

Vilken underbar förmiddag! Eloise vaknade på solskenshumör, lekt på filten och jollrat i babysittern. Nu sover hon sin förmiddagslur och jag har hunnit göra min älskade poweryoga! Såå längesen! Ska försöka göra det varannan dag nu, skitbra att passa på när hon sover på förmiddagen. Har hunnit städa lite med:)
 
Och tänkte visa det jag köpte till Eloise igår. Jag är jättenöjd!
 
Fleeceoverall till våren från Åhlens. Och en dreglis eftersom hon är ett vattenfall nu;)
 
Kläder från Kappahl. Sommarklänning i stl 74, sen en himla massa byxor i stl 68.
Såg när jag rensade bland hennes kläder att där knappt fanns några byxor i den storleken. Bäst att ladda upp! Hade ju fortfarande kvar presentkort därifrån:)

Hon växer så fort... Borde det inte sakta ner snart?:P

Kommentarer
pauliina säger:

ohj jag också älskar newbie om du vill säljä berettä

2013-07-12 | 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback